BESTÄLLNING:

Vad ska du göra om du inte har fått en orderbekräftelse?

Om du har gjort en beställning hos Wallpicture men inte fått din orderbekräftelse, kan det vara så att den angivna e-postadressen vid köpet har blivit fel. Vänligen kontakta oss här så reglerara vi dina uppgiter och skickar vi ut en ny orderbekräftelse till din e-post.

Vilken tid tar det vanligtvis för en order att bli skickad?

Från lagd order till utskickning brukar det normalt ta 1-3 arbetsdagar. Vid ovanligt hög belastning kan leveranstiden vara något längre t.e.x. vid högtider, såsom jul, nyår, black Friday osv.

kan jag spåra min beställning?

Ja, du kan spåra din beställning genom att logga in på ditt konto och se din beställningshistorik. Om du har några frågor om din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst.

Hur vet jag storleken på postern baserat på måtten?

På vår webbplats använder vi oss av standardiserade posterstorlekar. Vid beställning anger du bara måtten på den affisch du vill ha så trycker vi upp det. Du hittar måtten på produkterna "storleksguiden".

Om jag ångrar mig, finns det möjlighet att avbryta köpet?

Vänligen kontakta oss så fort som möjligt via vårt kontaktformulär. Vi strävar efter att leverera varorna till våra kunder med snabbast möjliga mån, med andra ord kan vi inte garantera möjligheten att kunna avbryta din beställning.

Om jag har angivit fel uppgifter vid placerad order, vad ska jag göra?

Skulle vilja ändra min order eller ta bort något, finns det möjlighet att göra ändringar efter beställningen?

Skulle vilja ändra min order eller ta bort något, finns det möjlighet att göra ändringar efter beställningen?

Tyvärr inte! Vi hanterar beställningar väldigt fort och bara efter några sekunder bearbetas själva ordern och skickas iväg. I så fall får du göra en retur utan ordern. Kolla vår returpolicy för mer info.

REKLAMATION:

Vad gör jag om min produkt är skadad eller defekt vid leverans?

Vi beklagar för eventuella problem med produkten och vi är här för att hjälpa till. Kontakta vår kundtjänst så snart som möjligt och beskriv problemet. Skicka gärna med bilder på skadan eller defekten för att underlätta hanteringen.

Hur hanteras reklamationer och returer?

Vid reklamation eller retur, kontakta vår kundtjänst för att få instruktioner och ett fyll i returformulär. Vi kommer att guida dig genom processen för att säkerställa en smidig hantering av ditt ärende.

Vilka villkor gäller för reklamation och retur?

För att vara berättigad till reklamation eller retur måste produkten vara i oskadat skick och i originalförpackning. Observera att vissa produkter, såsom specialbeställningar eller personligt anpassade produkter, kanske inte kan returneras.

Vilka alternativ erbjuds vid reklamation eller retur?

Vid reklamation eller retur erbjuder vi vanligtvis byte av produkt eller återbetalning av köpesumman. Vårt mål är att lösa ärendet på bästa sätt för dig som kund.

Hur lång tid tar det att behandla en reklamation eller retur?

Vi strävar efter att hantera reklamationer och returer så snabbt som möjligt. Behandlingstiden kan variera beroende på ärendets komplexitet, men vi kommer att hålla dig uppdaterad under hela processen.

PRODUKTER:

Vilka typer av produkter erbjuder vi?

Vi erbjuder posters i olika storlekar, allt från 13x18 cm till 70x100 cm, du hittar även ramar som passar till angivna storlekar ovan. Vårt sortiment inkluderar ett brett utbud av konstverk i olika stilar och teman för att passa olika smaker och inredningsstilar.

Kan jag beställa en anpassad storlek på en poster?

För närvarande erbjuder vi endast standardstorlekar för våra affischer. Men om du har särskilda önskemål eller behov kan du kontakta vår kundsupport för att se om vi kan hitta en lösning som passar dig.

Hur kan jag ta hand om och rengöra mina posters?

För att bevara skönheten i dina konstverk rekommenderar vi att du undviker direkt solljus och fuktiga miljöer. Om du behöver rengöra dem, använd en mjuk trasa eller borste för att försiktigt torka av ytan. Undvik att använda kemiska rengöringsmedel eller vatten, eftersom det kan skada affischens kvalitet.

Vad händer om jag inte är nöjd med min beställning?

Vi sätter din kundnöjdhet i främsta rummet. Om du inte är helt nöjd med din beställning, vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig att lösa eventuella problem eller erbjuder en retur- och återbetalningsprocess enligt våra villkor.

Kan jag få en återbetalning om jag ångrar mitt köp?

Hittar du inte svaret som du söker? Maila oss på info@wallpicture.se, så ska vi besvara din fråga.

Hittar du inte det du söker?

Sänd oss ett e-postmeddelande där du beskriver din ärende, och en representant från vår Kundtjänst kommer att återkoppla till dig inom kort. Var snäll och inkludera ditt ordernummer om du har ett tillgängligt.

Skicka ett e-postmeddelande till oss på skicka ett e-postmeddelande till oss på info@wallpicture.se

Andra funderingar? Tveka inte att dela dem med oss.

skicka ett e-postmeddelande på info@wallpicture.se